sobota, 6 października 2012

***

Właśnie skończyłam pudełeczko zrobione 
na małe kwiatuszki z okazji kwiatowego Candy w studio75.pl
trochę się spóźniłam jak to zwykle ja ale mam nadzieje ,że jeszcze się uda.
 Na kwiatku widać jeszcze białe kropelki magika niestety nie chciał schnąć nawet pod suszarką ,do jutra kropelki powinny być przejrzyste.

Większe kwiatki ,a mam ich w sumie niewiele 
bo przeważnie robię kwiatki  
do bieżącej pracy 
przechowuje w kartonowym pudełku ,w takim małym chaosie.
Każdy kwiatek jest przeważnie inny więc trudno je posegregować.;)
Pudełko wykonałam sama .
  Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy;)

3 komentarze:

Juta pisze...

Pudełeczko jest śliczniutkie.I życzę aby się udało:)
Pozdrawiam serdecznie.

hania739 pisze...

Podobnie jak Ty też kwiatki mam poupychane w pudełeczka :)) Twoje wyszło Ci Wspaniale

Aida Domisiewicz pisze...

Śliczne pudełeczko! Fajnie to wygląda:)