piątek, 21 października 2011

Na wielu blogach już zimowo i świątecznie
a u mnie dalej jesiennie-jeszcze raz w wycinance.


Pamiętacie mój czarno-biały album wycinankowy ?
Powstała nowa strona nowego rozdziału

"Jesienna pani "
szablon Heike Schäfer

  Dołożyłam parę listków,żeby było bardziej jesiennie:)

Mam jeszcze dwie "jesienne" prace do skończenia
a więc następny post będzie też w tych klimatach.
Przygotowania do robienia kartek świątecznych
już poczynione
może w przyszłym tygodniu zacznę.

Pozdrawiam i życzę udanego weekendu
ja niestety pracuję.
Dziękuję za każde słowo pozostawione w komentarzach.

5 komentarzy:

Zula pisze...

Śliczne są te Twoje wycinanki :) Pozdrawiam

Mazmika pisze...

Jesienna pani jest wspaniała! A i sowa taka dostojna świetnie się prezentuje. Masz rękę do wycinanek!
Pozdrawiam serdecznie

Ludkasz pisze...

Zachwycające są Twoje wycinanki, jestem pod ogromnym wrażeniem:)

Dana M. pisze...

piękne wycinanki :)
jesienna pani fajnie ocieplona tymi rudymi listkami

Juta pisze...

Śliczna ta Jesienna pani:)