poniedziałek, 14 marca 2011

Wycinanki czarno-białe

Nowe wycinanki czarno-białe

ponownie temat koni

oraz  paw,który zapoczątkował inny rozdział- ptaki

 Tu odwrotnie wycinałam z czarnego papieru.
Niestety papier był tylko z jednej strony czarny
i przy wycinaniu trochę się rozwarstwiał
pozostawiając widoczne przy nacięciach białe ślady.
Potraktowałam na koniec ptaszynę czarnym markerem,
który pozostawił błyszczące plamy.

Jeszcze jeden paw ale szydełkowy


Na forum Wizaz.pl wyszukałam wspaniały dział Rozgryzacze schematow
Tam pewne zdolne osóbki rozszyfrowują schematy rożnych maskotek
i chętni szydełkują te milusie zabaweczki.

W tamtym tygodniu dostałam przesyłkę z    Wycinanki
a oto i moja wygrana w Candy
Teraz trzeba się brać za karteczki;)


Pozdrawiam wszystkich zaglądających do mnie
i dziękuję za mile komentarze.
Życzę udanego tygodnia ,uciekam do pracy;)

7 komentarzy:

Mazmika pisze...

Wspaniałe wycinanki, robią wrażenie!
A szydełkowy paw śliczny, w optymistycznych, żywych kolorkach :)
Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Urocze wycinanki a szydełkowy ptaszek fantastczny!
Dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa to taki balsam dla mej duszy:)Serdecznie i ciepło pozdrawiam;)

Urszula Cz.Nardello pisze...

Piękne wycinanki!!!Szczególnie paw mnie urzekł i ten wycinany i ten szydełkowy!!! Cudne!!! :)

Wspaniała wygrana gratuluje!! Pozdrawiam :)

lilavati pisze...

Asiu, i Ty tak sama zdolnymi paluszkami tak prezyzyjnie wycinasz?? piękności:)

AnnaZ pisze...

Świetne są te Twoje wycinanki. Podziwiam za cierpliwość i precyzję :-)

imawe pisze...

Pierwszy raz widzę pawia zrobionego na szydełku-cudak!

Niedokończone... pisze...

Wycinanki kojarzą mi się z moją babcią, ona tworzyła piękne obrazy... i muszę przyznać, że te również są godne uwagi. Ten paw to prawdziwe arcydzieło! Zapraszam do siebie...