środa, 9 lutego 2011

Zimowe krajobrazy

Tęskno mi  już za wiosną
ale zima niestety nie odpuszcza .
Wczoraj temperatura plusowa dzisiaj znowu minus brr,
dobrze że  słoneczko nie zrezygnowało i dalej świeci.
Wróciłam na krótko do wycinanek i wycięłam
gwiazdeczki z zimowymi krajobrazami.

Moja męża stwierdziła,że się trochę spóźniłam z tymi gwiazdkami  bo już dawno po świętach.
 Ja uważam,że one bardziej zimowe niż świąteczne;)
A co Wy myślicie?
Zimowo również  szydełkowo
Powstał pingwinek o imieniu Emil

Emil w poszukiwaniu damy swego serca
wyruszył do zimowej krainy.
 Czy ją tam znajdzie hmm....

Chciałabym jeszcze pokazać moją pierwszą
próbę frywolitki igłowej,
teraz już bardziej wiosennie-kwiatuszek
Trochę nierówno no i te końcówki
nie wiem gdzie je schować .
Muszę jeszcze raz przerobić wszystkie kursiki;)
Czeka mnie jeszcze trochę pracy i ćwiczeń;)

  Dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze;)
   Cieszę się ,że jesteście i do mnie zaglądacie;)
            Pozdrawiam;)

5 komentarzy:

Mazmika pisze...

Wycinanki super i faktycznie zimowe takie. Pingin słodki...a krzywizn we frywolitkowym kwiatku nie widzę, śliczny jest!
Pozdrawiam

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wycinanki świetne, chociaż już się raczej chce wiosny. Pingwinek uroczy i zazdroszczę umiejętności frywolitkowania ;)

Myśli pisane pisze...

świetne są te gwiazdki !!

imawe pisze...

Piękne te zimowe krajobrazy:)

Anonimowy pisze...

I am genuinely delighted to glance at this blog posts which consists of
tons of useful data, thanks for providing these statistics.
Also visit my blog - Bielizna