niedziela, 12 grudnia 2010

Konkurs Swiateczny na PS

Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach na PS
ale niestety brak czasu
i jak wiecie nie siedzę tylko w papierkach.
Zaległości mam w każdej dziedzinie.
W tym tygodniu postanowiłam się sprężyć
i przygotować coś
na każde z wyzwań świątecznych  na PS,
mam nadzieje,ze mi się uda.
Pierwsze wyzwanie alteredart #31 trzeba było z użyciem wieszaka przygotować świąteczną dekorację






Skrzydełka zrobiłam z papieru ,główka-białe rajtuzki wypchane wata,aureolka z drucika.
Moje dziecię spytało mnie:
"Jak teraz chcesz na to wieszać ubrania przecież skrzydełka się pogniotą"  hihi

  Drugi wyzwanie to Kartki#35 miało być z bombką






Przy okazji zrobiłam jeszcze dwie karteczki 
jeszcze jedna z bombkami






i z choineczka






Choineczka jest posypana brokatem choć nie widać
a  śnieg wykonałam z pasty strukturalnej
w pierwszej kartce również
(pomalowałam papierowy śnieg) .Super efekt.

To narazie wszystko,zabieram się do następnych wyzwań,pozdrawiam  cieplutko.
U nas już po śniegu ,deszcz padał całą sobotę.

3 komentarze:

Mazmika pisze...

Świetny anioł "wieszakowy" :)
a karteczki urocze :)
pozdrawiam

lilavati pisze...

ale pracowicie spędzasz czas, ja jeszcze robię kartki świąteczne na moje potzreby - wiadomo szewc bez butów chodzi :)
dziękuję za odwiedziny u mnie :)
pozdrawiam przedświątecznie

lilavati pisze...

ale pracowicie spędzasz czas, ja jeszcze robię kartki świąteczne na moje potzreby - wiadomo szewc bez butów chodzi :)
dziękuję za odwiedziny u mnie :)
pozdrawiam przedświątecznie