wtorek, 6 lipca 2010

Wyniki Candy

Dziękuję bardzo wszystkim ,którzy wzięli udział w moim candy i przepraszam bardzo za opóźnienia.
Spóźnialstwo to niestety moja cecha wrodzona bo już na ten świat spóźniona przyszłam.
Ale do rzeczy, losowanie odbyło się niestety bez komisyjnie (komisja chrapała słodko)
a oto relacja w fotkach


                                                                GRATULACJE!!!

Mazmiko proszę o kontakt    kjokoz@googlemail.com 
Mam nadzieję ,że niespodzianka się spodoba .
Na blogu pokażę co to było, gdy przesyłka dojdzie do nowej właścicielki .


W sobotę byliśmy na urodzinach u znajomych i z tej okazji przygotowałam opakowanie na truneczek

Znajomy ma od niedawna akwarium z małymi mieszkańcami.

Za złotą rybką był włożony Gutschein (talonik) do sklepu zoologicznego oczywiście z rybkami
i "gadżetami" do akwarium.

Pozdrawiam:)

6 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Świetny zabawny prezent przygotowałaś:)
Gratuluję zwyciężczyni:)

u Alojka pisze...

swietny pomysl z tym Gutscheinem, nigdy nie wiem jak to wytlumaczyc po Polsku, talonik? nawet bym nie pomyslala. Asiu na kalce technicznej nic nie zrobisz, nawet na 90-tce trudno, najlepsza jest 150-160 do tych celow. Ja sie we wszystko zaopatruje w sklepie firmowym.
http://www.pergamanobastelshop.de
Pozdrawiam i milej " zabawy" z kaleczka. Jakby co, to pytaj.

Muszelka pisze...

Gratuluje wylosowanej.... :)
Ach... Szkoda, że to nie byłam ja.... Tak uwielbiam niespodzianki... :)
Pudełeczko na buteleczkę super - takie małe akwarium :)
Pozdrawiam :)

Zula pisze...

Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam

Mazmika pisze...

Wow, niesamowite...wygrałam!!!
Jak się cieszę. Pierwszy raz mi się udało!
Już piszę maila...i bardzo dziękuję :)

Bibliofilem być pisze...

Gratulacje dla Mazmiki :)