wtorek, 8 grudnia 2009

Mamy nastolatkę

 Piszę z małym opóźnieniem ale praca i wydarzenia w naszym domu niestety nie pozwalają na systematyczne uzupełnianie wpisów.
A więc od 2 grudnia mamy nastolatkę,pierwsze naście a więc 11 lat skończyła nasza Kasia-Fruzia Fruzińska
Z tej okazji udało mi się skończyć pannę słoniczkę i dołączyć do prezentu wyczekiwanego MP3.















 


Prezencik się udał bo solenizantka była zadowolona.
Słoniczka dostała natychmiast imię -Fruzia oczywiście.
W tym samym dniu Fruzia miała wycieczkę krajoznawczą i powędrowała do gimnazjum .
Pokaz mody?-szkoda,że tylko jedną kieckę ma  ale z relacji córci podobno widzów nie brakowało.

W sobotę mieliśmy imprezkę urodzinową ;
7 dziewczyn plus ja czuwająca nad przebiegiem całej imprezy i rodzynek David
Przygotowania do urodzin poczyniłam już wcześniej,postanowiłam skorzystać z pomysłu i kursu
Solmilar z blogu Nasol sobie  Zrobiłam z masy solnej 7 laleczek ,autko i dinozaura dla Davida;tych ostatnich niestety nie sfotografowałam

















 Moim błędem niestety było pozostawianie ich na blaszkach do pieczenia i po tygodniu czasu były twarde i suche tylko z góry a od dołu niestety nie.
Musiałam wykorzystać jeszcze ciepło piekarnika i nawet kaloryferów bo niestety nie chciały wyschnąć.


Sobota;jedenaście świeczek na torcie
Po małym poczęstunku artystki wzięły się do pracy.












A oto końcowy efekt



Wszystkie Tilidki były już sylwestrowo odziane ,brokat sypał się wszędzie.
Po twórczej pracy były zabawy i tańce ,Tilidki zdążyły wyschnąć przed pójściem do swoich nowych domów.



David-Rodzynek też tworzył




5 komentarzy:

Magdalena Przybytek pisze...

Piękne przygotowania, a córeczce Najlepsze życzenia ;)

Margaretka pisze...

Słoniątko przecudne!!!Serdeczne życzenia dla solenizantki!:)

askoz pisze...

Dziękuję bardzo w jej imieniu i pozdrawiam

Dana Solmilar pisze...

Wszystkiego najlepszego dla solenizantki!!!
Dziękuję za komentarz na moim blogu i skorzystanie z tildowego kursiku. Bardzo się cieszę, że się przydał:)
Pozdrawiam:)

makneta pisze...

Miałaś super pomysł na zabawę dla nastolatek.
Fajne te Tildy.