poniedziałek, 26 października 2009

Kartki

Witam ponownie ostatnio zaniedbałam bloga a i moja twórczość" poległa na manowcach".
Niestety moja praca powoduje, że jak już zasiądę na kanapie to zasypiam z szydełkiem w ręce.
Z relacji męża wiem ,że bardzo zabawnie to wygląda-wierze mu hi hi hi
No cóż ale pracować trzeba...
Jesienne ferie minęły dzieci poszły pierwszy dzień do szkoły a ja sobie
karteczki robiłam.Dwie skończyłam trzecią skończę już jutro.
Nie będę czekać do jutra te skończone pokażę już dzisiaj


Bardzo podoba mi się robienie kartek technika Iris Folding.
Nie jest to trudne a efekt końcowy zaskakuje.
Tak w ogóle robienie kartek wciągło mnie na dobre.

Przy tej kartce wypróbowałam technikę cut-and-fold ,
nie mam pojęcia jak to się po polsku nazywa ale efekty te
ż wychodzą ciekawe.
Szkoda
że nie mam papieru dwukolorowego wtedy efekt jest jeszcze lepszy.






Pozdrawiam wszystkich którzy tu zaglądają.

Brak komentarzy: